Det våras, på riktigt!

23/3
27/3

Det är sick hur mycket snö det har smält de här senaste dagarna!! Titta bara! Snart kan man börja säga att det är vår på riktigt!! Och jag kan faktiskt inte låta bli att sparka ut snön så det smälter fortare, det är mitt trädgårdshjärta som styr handlingen.


Den här bilden kommer att få leda mig i mitt trädgårdslandsprojekt bakom uthuset till våren. Det kommer att bli bra, och det kommer att påminna om trädgårdslandet min fammo och faffa när de bodde bredvid Juthbacka. Det var stort och alldeles fullt med smaker! Det här ska bli mitt egna lilla hörn av trädgården.
Leave a Reply

