Ännu mera snö

Jag har suttit i soffan hittills idag, och tittat på tre avsnitt av trädgårdstoppen, och det är vansinnigt hur det börjar klia i fingrarna. Skulle inte vädret vara så hopplöst växlande idag så skulle jag ha varit på utsidan redan de senaste timmarna, men som ni ser, så är det vår tur nu, och det är ju inte alltför inspirerande att vara utomhus då inte. Med vår tur menar jag att Åland har skickat hit den överflödiga snön.

Nå, i skrivande stund skiner faktiskt solen riktigt mycket, så jag ska ta mig en tur ut i trädgården och planera lite pergola, och kanske klippa lite i träden.
2 thoughts on “Ännu mera snö

Leave a Reply

