Ett tips.

Den här bloggen vill jag verkligen uppmärksamma lite här på min egen blogg. Det är en samlingsblogg för finlandssvenska inredningsbloggare, som ju är lätt att se utifrån logon. Bloggen har kanske inte kommit igång riktigt ännu, men jag tror att det blir bra bara vi får samlat alla inredningsintresserade i Svenskfinland på ett och samma ställe.

Jag själv finns med bland de listade bloggarna trots att det här kanske inte är en renrasig inredningsblogg. Vilken tur att reglerna inte är SÅ strikta.

Iallafall tycker jag att den som vill hitta nya inredningsbloggar att följa, ska gå in och ta sig en titt. klicka på bilden för att komma till bloggen.
Leave a Reply

