Jag blir lycklig av saker, vissa saker iaf.

Jo, som jag skrev hittade jag frön i postlådan… Men i garaget hittade jag något ännu bättre!

Trädgårdsmöblemanget som vi köpte på stormässan i Vasa för två veckor sedan, och som utlovades att det skulle levereras inom två veckor. Och Lähdesmäki höll vad de lovade. De som såg min facebookstatus om att jag skruvade i garaget, och undrade vad det var jag skruvade, så förstår ni kanske nu. Jag hade faktiskt tänkt vänta tills Daniel kom hem innan jag packade upp, men med mitt icke-existerande tålamod så gick det inte riktigt som jag tänkt.

Nelson var inte sen att provligga stolarna, och med tanke på hans min så är de mycket väl godkända. På tal om stolarna så låter den ena stolen väldigt roligt när man vinklar den, ni borde få höra!

Nåjå, nu är det ju det där terrasstaket som saknas, men här under den närmaste månaden ska det väl ändå bli av… jag menar, café panorama, uppe i vattentornet öppnade på första maj, så nu får vi känna oss iakttagna mer eller mindre hela sommaren, och det är precis därför vi ska ha det där taket. Privacy!

Välkommen på kaffe/te/saft/vatten här på terrassen i vår och sommar! 🙂
One thought on “Jag blir lycklig av saker, vissa saker iaf.

Leave a Reply

