En längtan bort härifrån

Vilken trög dag det här blev… Leon har varit missnöjd i princip hela dagen, och inte alls velat sova. Så nu ligger vi här i soffan, och om jag så mycket som tänker på att jag skulle stiga upp, så börjar han gråta. Det blir med andra ord ganska många avsnitt av trädgårdstoppen idag. Jag har en liten paus från rederiet för tillfället, när det började vankas lite vårkänslor och trädgårdsprogram passar bra. Det är bara det att man får så otroligt mycket inspiration och idéer att man helst skulle ta en hårfön till hjälp för att kunna sätta igång med trädgård 2013 på en gång.

20130320-162742.jpg

Ja, här ligger vi alltså och sover en stund, gråter, sover och gråter… Och förstås är det idag som Daniel och Simon simmar efter jobbet. Jag får alltså vänta ännu en stund innan jag kan börja skissa ner mina trädgårdsideer till pappers. För idéer finns det fast hur mycket som helst!

Leave a Reply

