Ett hjul för lite

20130402-224821.jpg
Hmm, ja varför inte? Det skulle säkert spara lite rygg och kånkande, men om motorn skulle orka med när jag kommer med mina sten- och jordlass vet jag inte riktigt. Och på tal om skottkärra skulle vi verkligen behöva investera i en ny, ordentlig till våren. Den vi har fick jag till födelsedagen det år vi flyttade hit (alltså för 3 år sedan), och den var inte ens bra då! Nä, min trädgård behöver nog något annat än en skottkärra i aluminium med bara ett hjul. Helst skulle det vara en väldresserad stor hund som skulle kunna dra en vagn.

5 thoughts on “Ett hjul för lite

  1. Oj va kul att jag hittade din trädgårdsblogg! För mig har inspirationen med bloggen avtagit när studierna tog slut…kan ju inspireras av dig nu !

Leave a Reply

