5,7m2 made in hong kong

Om jag skulle ha 9460 € extra, så skulle jag köpa ett sånthär

20130426-212238.jpg
Ett stort fint växthus med dubbeldörrar från kivikangas i Jakobstad…

… Men nu har jag inte 9460€, så jag får nöja mig med 5,7m2 stort växthus från hong kong. Inte stället hong kong, utan affärskedjan. Vi tittade runt länge (mestadels på nätet förstås) och jämförde priser och kvalité, och det visade sig att det här från tarhurin i isolerplast motsvarar våra behov bäst.

20130426-221625.jpg

4 thoughts on “5,7m2 made in hong kong

  1. Växthus som växthus…bara man skulle ha ett! 🙂 Visst en viss skillnad är det ju, men börsen bestämmer ju alltför ofta hur det ska bli. 🙂 Jag drömmer ännu vidare… Lyckans dig!

  2. Ja, om man hade pengar….
    Har länge drömt om ett växthus, men har varken råd att skaffa ett eller en bra plats var jag kan placera det…
    Men den där blir nog säkert bra hos er. 🙂

Leave a Reply

