Som en gång av dominobrickor

IMG_4912

 

Ni såg ju redan den här bilden i föregående inlägg.. men jag vill visa den igen, för det är så här resultatet av spontan kreativitet kan bli. Jag hittade några gamla tegelstenar (de mörkare på bilden) i Filips blomrabatt, tog hem dem och kompletterade med ljusare tegelstenar. De här tegelstenarna satte jag i gången i min lilla park, så gör det inte så mycket att det växer smultron och lite annat ogräs i mellanrummen. Så blev det lite intressantare att promenera där också. Jag sänker kanske ner dem ännu mera, eller så fyller jag upp mellanrummen med tillexempel sand. Det får tiden avvisa hur det blir med den saken. Trevligt är det iallafall!

Leave a Reply

