Öppen grind

20130701-174045.jpgPlanerna blev lite rubbade när det aldrig tänkte sluta regna, där i början av loppisracet. Det gick inte att bära ut kläder, böcker och tidningar så som det stundvis öste ner. Därför tog det längre innan jag kom mig iväg ut på min runda, och skulle det inte ha varit för regnet, så skulle jag inte ha missat den utlovade tiden. Jag hade ju sagt att man kunde få en rundtur i trädgården, men missade mig på den punkten. Jag vet att iallafall en trädgårdsintresserad befann sig här kl 14 för att få se sig runt.

Som plåster på såren, tänkte jag erbjuda Er som läser en ny guidad rundtur senare i sommar. Vi är mitt bygget av terasstaket nu, men när det är klart ska ni få komma hit. Om ni vill? 🙂

Leave a Reply

