Grodliv

20130805-200833.jpg

Men titta vem som hoppade fram och skrämde mig när jag bara skulle räta upp fontänen igen (dammen var nästan tom efter att fontänen vinkat och allt vatten hamnat på utsidan av dammen). Efter en stund kom fru groda hoppande också, och rakt ner i dammen. Det var nästan dagens bästa med lite mer djurliv i dammen!
Jag fick ett ryck av den här överraskningen, och satte ner lite fler stenar åt grodorna att gömma sig i.

Bara det blir svalare så jag kommer mig in ska jag göra något åt bilderna från gårdagens öppna trädgårdar. Så länge kan ni beundra mitt slemmiga husdjur.

3 thoughts on “Grodliv

  1. Pingback: Djurlivet fortsätter på backen | I min sagarden

Leave a Reply

