Öppen trädgård

öppenträdgård inbjudan 2013

 

Se där! Det kom en inbjudan!! Jag tänkte att jag kunde passa på att ha öppna grindar (våra grindar står alltid öppna, bokstavligen) samtidigt som Nykarlebyveckan (tidigare kulturveckan) pågår. Det här kom jag dessvärre på så sent, att det inte står med i programbladet, men kanske det är lika bra det så att det inte blir rusning när det är min första officiella visning.

Jag tänkte som så, att jag har öppet hela dagen, från 12 till 20. Jag är ju ändå bara hemma då när Daniels semester är över, så why not, och så har alla som vill en chans, oavsett om man jobbar dagtid eller har annat program på kvällen.

Ni ska få ett par ord inför visningen bara. Trädgården är inte på långa vägar färdig, den är bara 2 år och det är egentligen i år allt har hänt. Förra sommaren var jag ganska gravid, och hade foglossning, så jag kunde inte göra något och året före det visste jag väl inte riktigt vad jag ville med våra m2. Idéerna och visionerna är det ingen brist på, så jag hoppas att ni istället för att se en färdig trädgård, vill fortsätta följa med när trädgården skapas.

Den 19 augusti mellan 12 och 20 är ni alltså välkomna till Sagarden, trädgården under vattentornet.

One thought on “Öppen trädgård

Leave a Reply

