Stenigt

20130813-201604.jpg

20130813-201638.jpg

Jag ska tydligen ta mig an något som jag inte har någon erfarenhet alls om. Klart det ska gå, men det kan hända att jag fuskar mig till en lösning istället gör att göra allt korrekt. Men det är så jag är; vi provar oss fram, och så länge det funkar och ser snyggt ut, så är det okej.

Härom dagen grävde jag ner plåtkanter runt den runda gräsmattan, så att gräset ska hållas där det ska vara, och inte sprida sig in i rabatterna. Det var ju också ett experiment i sig själv med vår stenrika backe.
Nu har vi alltså inhandlat sten att sätta runt plåtkanten så man kan klippa gräset också. Mycket jobb, men det blir nog bra en vacker dag, ska ni se.

One thought on “Stenigt

Leave a Reply

