En spontan öppen trädgård

20140701-010633-3993648.jpgFörra veckan dominerades av förberedelser inför det årliga loppisracet på Källbacken, och mitt i allt det bestämde jag mig för att låta loppisbesökarna gå runt i trädgården lite också. Det blev alltså en spontan öppen trädgård i söndags.

Jag ber lite om ursäkt för att jag inte meddelade er som läser här… Men som plåster på såren överväger jag starkt att, trots mitt höggravida tillstånd, ha öppen trädgård ännu en gång under nykarlebyveckan i augusti. Vad sägs om det då!!?

Leave a Reply

