soon to be open

   Årets första öppen trädgård närmar sig, och jag har bara i morgon på mig att städa lite. Jag tänkte faktiskt låta bli att rensa rabatterna, så får ni se att det är tätt planterade växter som gäller för att inte behöva ligga på knä hela sommaren.

Egentligen tänkte jag inte piffa så mycket den här gången, det hinner jag helt enkelt inte (jag har överansträngt handleden så det går långsamt överlag), men lite ska jag städa upp i hönshuset och i trädgårdslandet iaf. Sedan får den som är nyfiken, återkomma i augusti för att se hur arbetet framskridit.

Leave a Reply

